Ontzorgen, ofwel zorgen dat de scanners werkend en getest bij de klant worden afgeleverd 5 november 2024

Daarvoor heeft Vierpool een checklist bij de hand, welke wij doorlopen om de klant te ontzorgen.

Checklist:

  • aansluitkabels gemonteerd
  • firmware update doorgevoerd
  • interface ingesteld
  • code settings doorgevoerd
  • voorloop (header) en afsluit (terminator) karakters ingesteld
  • pointer’ ingesteld
  • functioneel getest
  • instellingen (o.b.v. serienummer) geregistreerd in onze database

Voordeel voor de klant is dat zij zich alleen nog maar op hun kernactiviteit hoeven te focussen!

Benieuwd naar deze, of andere mogelijkheden om u te ontzorgen?

Ook benieuwd naar welke oplossing het best voldoet in uw proces – wij helpen u graag op weg. U kunt hiervoor uw gegevens achterlaten via het persoonlijk AUTO-ID advies formulier, waarna wij contact met u opnemen. Zelf bellen mag natuurlijk ook, wij zijn bereikbaar onder nummer 0346-594 511.

Auto-ID / Logistic-ID solutions Team

  • Coos

  • John

  • Matthijs

  • Pieter

  • Wim

Persoonlijk advies?
Auto-ID / Logistic-ID solutions nieuws
het volledige nieuwsarchief
responsive:nieuws