RMA Retouren en Reparaties
RMA - retourprocedure:
Een defect dat valt onder de geldende garantie, beschadigde producten/verpakking, DOA (dead on arrival),
juiste artikel besteld en verkeerde artikel geleverd gekregen, defect met verzoek te repareren.
Dit kan allemaal aanleiding vormen om gebruik te maken van onze RMA-retourprocedure.
Onze medewerkers helpen u graag met het afhandelen van ongemakken aan uw zijde met betrekking tot aangeschafte apparatuur.
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn brengen wij onderstaande punten onder uw aandacht:
- Zend uw defecte product(en), omruil en reparatie retour met RMA-formulier [Ondertekend]. Volledig ingevulde RMA-formulieren worden direct in behandeling genomen.
- Ons antwoord inclusief RMA-nummer ontvangt u binnen 1 werkdag per e-mail.
- Zend uw retour product compleet en in originele verpakking en onbeschadigd retour met een kopie van het RMA-formulier. Vermeld tevens het RMA-nummer in uw begeleidende brief.